Tesla cunfirma l'adattazione à a reta naziunale di carica di i veiculi elettrici di Corea

nutizie 1

Sicondu i rapporti di i media stranieri, Tesla hà liberatu un novu adattatore di carica CCS chì hè cumpatibile cù u so cunnessu di carica patentatu.

Tuttavia, ùn hè micca cunnisciutu ancu se u pruduttu serà liberatu in u mercatu nordamericanu.

Tesla hà cambiatu u so standard di carica principale à CCS dopu u lanciu di u Model 3 è Supercharger V3 in Europa.

Tesla hà cessatu di sparghje l'adattatore CCS à i pruprietarii di Model S è Model X per incuragisce l'usu di a reta in continua crescita di stazioni di ricarica CCS.

L'adattatore, chì permette CCS cù porti Type 2 (connettori di carica etichettati europei), serà dispunibule in mercati selezziunati.Tuttavia, Tesla ùn hà micca ancu lanciatu un adattatore CCS per u so propiu cunnessu di ricarica proprietariu, chì hè tipicamente utilizatu in u mercatu nordamericanu è in certi altri mercati.

Questu significa chì i pruprietarii di Tesla in l'America di u Nordu ùn ponu micca prufittà di e rete di carica di EV di terzu chì utilizanu u standard CCS.

Avà, Tesla dice chì lanciarà u novu adattatore in a prima mità di u 2021, è almenu i pruprietarii di Tesla in Corea di u Sud puderanu aduprà prima.

I prupietari di Tesla in Corea anu dichjaratu chì hà ricevutu u seguente email: "Tesla Corea liberarà ufficialmente l'adattatore di carica CCS 1 in a prima mità di u 2021".

A liberazione di l'adattatore di ricarica CCS 1 beneficerà a rete di carica EV sparsa in tutta a Corea, aumentendu cusì l'esperienza di l'utilizatori.

Ancu s'è a situazione in l'America di u Nordu ùn hè sempre chjaru, Tesla hà cunfirmatu per a prima volta chì a cumpagnia pensa à pruduce un adattatore CCS per u so cunnessu di carica exclusivu chì beneficerà i pruprietarii di Tesla in i Stati Uniti è u Canada.


  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 18-May-2021

    Mandate u vostru messagiu à noi:

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi